Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2006 18:25 - Хубава
Автор: orhideq Категория: Изкуство   
Прочетен: 1979 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 31.12.2006 18:25


Пo - хубва си ти от росно цвете,
от багрите прекрасни на дъгата...
По ласкава си ти от полъх летен,
по свежа от дъха на планината...

В очите ти оглежда се небето
и слънцето, звездите и луната...
Лицето ти загадъчно и светло
е приказна картина на земята..

По топла си от лятото блестящо,
по светла от усмивка на зората...
По скъпа си от бисери и злато
най - хубава за мене на земята!

По хубава си ти от вечните звезди
естествена, божествена и свята!
Без теб и любовта, без твоята душа -
пустиня може би ще е Земята...



Гласувай:
0




1. orhideq - хайде да видим кой е крадеца
10.01.2012 10:55
Това стихотворение е откраднато от Марин Тачков, дори го е издал в стихосбирката си. Написано е от баба ми преди доста години.Тъй като реших да използвам стихотворението, прецених че е най добре първо да видя дали някой вече не го е откраднал.И ето че познах.Не знам как се е случило но е факт. Нямам нищо против че си го публикувал.Нека бъде твое. За мен то винаги ще от подарък от баба ми :О)
цитирай
2. mt46 - Здравей!
10.01.2012 11:16
Стихотворението си е мое. Публикувал съм го в стихосбирката "Утешителят" през 2005 г. Не те познавам, нито познавам баба ти - така че няма как да съм го "откраднал"...
С поздрав - Марин Тачков
цитирай
3. mileidi46 - Ха ха. . аз също казвам, че е на баба ...
10.01.2012 15:06
Ха ха..аз също казвам ,че е на баба ми...докажи ,че не е...
Дай още някое от баба ти!! И виж си направи друг профил!!
цитирай
4. анонимен - Написано е от баба ми преди доста ...
10.01.2012 17:01
orhideq написа:
Написано е от баба ми преди доста години.Тъй като реших да използвам стихотворението, прецених че е най добре първо да видя дали някой вече не го е откраднал.

И как така прецени да провериш дали ВЕЧЕ не е откраднато...товя навява помисли, че ти си решила да го крадеш, ама така за всеки случай ако някой нещо...
цитирай
5. анонимен - Орхидея,
10.01.2012 17:55
не му обръщай внимание на Марин Тачков. Той е известен крадец на стихове. В няколко сайта вече са го хващали. Сега се е приютил тук, защото още не са го усетили. Като обвини още двама-трима души и на най-слепите ще им просветне каква жалка душица е.
цитирай
6. mt46 - Жалък АНОНИМЕН ЛЪЖЕЦ!
10.01.2012 18:04
анонимен написа:
не му обръщай внимание на Марин Тачков. Той е известен крадец на стихове. В няколко сайта вече са го хващали. Сега се е приютил тук, защото още не са го усетили. Като обвини още двама-трима души и на най-слепите ще им просветне каква жалка душица е.

Никъде не са ме хващали - просто защото не съм крадец...
С по-здрав - Марин Тачков
цитирай
7. orhideq - Темата е изчерпана
11.01.2012 09:53
Видиш ли бях готова да обвиня баба ми в кражба, която ме е учила и възпитавала дълги години на обратното. Да търся истината и да прощавам на хората като М.Тачков. Точно заради нея го правя г-н Тачков, Прощавам ви!
А относно този коментар
4. анонимен - Написано е от баба ми преди доста ...
10.01 17:01
orhideq написа:
Написано е от баба ми преди доста години.Тъй като реших да използвам стихотворението, прецених че е най добре първо да видя дали някой вече не го е откраднал.

И как така прецени да провериш дали ВЕЧЕ не е откраднато...товя навява помисли, че ти си решила да го крадеш, ама така за всеки случай ако някой нещо...

Не можеш да си представиш дори колко силна интуиция имам :О)
и все пак живеем в 21 век. Сега тези личности като Тачков никнат като гъби.

Явно всички коментиращи тук не са забелазали че това стихотворение е публикувано през 2006г. от мен. Повярвайте ми тогава никой не е чувал за Тачков,който аз и моя копнеж за истинността направиха известен за няколко дни :О)
цитирай
8. анонимен - магазин за обувк&
05.11.2012 12:24
Добре дошли в нашия ресурс . Нашата компания отдавна е занимавал с продажба на копия на маратонки Nike Air Max, New Balance и други.
 
Гарантиране на отличната ни работа е огромен брой щастливи хора, които направят покупка в нашата група Vkontakte .
В този сезон на хитовия , може да се поръча на ресурса http://john-shop.ru/ .
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: orhideq
Категория: Изкуство
Прочетен: 23541
Постинги: 43
Коментари: 14
Гласове: 55
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930